Your stay in this property will be covered by our StayProtection package with Stay Benefits included! Read more
The apartment has a digital code to open the apartment door and an app that opens the building door. You are totally autonomous, your codes and app are personal for maximum security.
HOUSE RULES:
- The co-ownership of the building has defined silence between 10 p.m. and 9 a.m.;
-- Check-in at 18:00 am. I do not check in outside these hours (You can ask if it is possible to exceed this time. If possible, a fee of €20, and €40 will be applied from 10 pm to midnight)
- Checkout must be carried out before 10:00 I do not check in outside these hours (You can ask if it is possible to exceed this time. If possible, a fee of €20 and €40 will be applied from 22:00 to 24:00)
- Pets are not allowed;
- Parties are not allowed;
- The apartment is non-smoking. But you can smoke in the private garden (but you have to pick up cigarette butts);
- The apartment has a double bed and a double bed sofa, when booking for two people we will only prepare one bed, if you want two beds you must notify me in advance. If you have just checked in and want extra sheets, you will have to pay an additional €30;
- The apartment has central heating, in no case should you touch the boiler or change the programs already set on the remote control. If there is a problem, you must contact the owner to help you solve problems via WhatApp;
- I do not receive children under 4 years old (this is the co-ownership rule).
Stays of 10 days include two sets of household linen: sheets, towels, tablecloth, kitchen and hand towel.
Die Wohnung hat einen digitalen Code, um die Wohnungstür zu öffnen und eine App, die die Tür des Gebäudes öffnet. Sie sind völlig autonom, Ihre Codes und App sind persönlich für maximale Sicherheit.
HAUSREGELN:
- Die Miteigentümerschaft des Gebäudes hat die Ruhe zwischen 22.00 und 9.00 Uhr festgelegt;
-- Einchecken um 18:00 Uhr. Ich checke nicht außerhalb dieser Zeiten ein (Sie können fragen, ob es möglich ist, diese Zeit zu überschreiten. Wenn dies möglich ist, wird eine Gebühr von 20 € erhoben, von 22 Uhr bis Mitternacht 40 €)
- Der Check-out muss vor 10:00 Uhr erfolgen. Ich checke nicht außerhalb dieser Zeiten ein (Sie können fragen, ob es möglich ist, diese Zeit zu überschreiten. Wenn es möglich ist, wird von 22:00 bis 24:00 Uhr eine Gebühr von 20 € und 40 € erhoben)
- Haustiere sind nicht erlaubt;
- Partys sind nicht erlaubt;
- Die Wohnung ist ein Nichtraucherappartement. Sie können jedoch im privaten Garten rauchen (Sie müssen jedoch die Zigarettenstummel aufheben);
- Die Wohnung verfügt über ein Doppelbett und ein Doppelschlafsofa, wenn Sie für zwei Personen buchen, wird nur ein Bett vorbereitet, wenn Sie zwei Betten wünschen, müssen Sie mich im Voraus benachrichtigen. Wenn Sie gerade erst eingecheckt haben und zusätzliche Bettwäsche wünschen, müssen Sie einen Aufpreis von 30 € zahlen;
- Die Wohnung ist mit einer Zentralheizung ausgestattet. Sie dürfen auf keinen Fall den Heizkessel berühren oder die bereits auf der Fernbedienung eingestellten Programme ändern. Wenn es ein Problem gibt, müssen Sie den Eigentümer kontaktieren, um Ihnen zu helfen, Probleme über WhatApp zu lösen;
- Ich empfange keine Kinder unter 4 Jahren (dies ist die Miteigentumsregel).
Bei einem Aufenthalt von 10 Tagen sind zwei Sätze Haushaltswäsche inbegriffen: Bettwäsche, Handtücher, Tischtuch, Küchen- und Handtuch.
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Every time you rent through Flatio, you're automatically covered by our StayProtection package.
By booking this property, you'll also enjoy extended protection in the form of Stay Benefits - a unique offering backed by AXA! Here's what such packaging includes:
Nach Absenden des Reservierungsantrags erhält der Besitzer eine Nachricht, dass Sie sich für die Wohnung interessieren. Von diesem Moment an hat der Besitzer 24 Stunden Zeit Ihnen den Antrag zu genehmigen oder abzulehnen.
Die Wohnungsbesitzer werden sich vor allem für Ihr Profil interessieren. Deshalb ist es gut, alle nötigen Informationen anzugeben, ein neues Foto beizufügen, oder sogar ein Video aufzunehmen. Damit gewinnen Sie für den Besitzer an Attraktivität und dieser genehmigt Ihre Reservierung mit größerer Wahrscheinlichkeit.
You can take a look at the contract in advance and online with every offer. After you sign it, you will find it in the application My Housing.
Dank der Vermittlung des Mietverhältnisses über FLATIO brauchen Sie keine Angst zu haben, dass der Vertrag für Sie ungünstig wäre. Unsere Verträge sind so geschrieben, dass Sie in Ruhe und ohne jegliche Sorgen wohnen können! Einige Besitzer bevorzugen ihre eigenen Verträge, die aber so gestaltet sind, dass sie unseren Bedingungen entsprechen.
Ihre Zeit ist kostbar. Aus diesem Grund haben wir unserer Plattform eine virtuelle Besichtigungsoption hinzugefügt, damit Sie einige der auf Flatio gelisteten Mietobjekte bequem von zu Hause aus sehen können.
Wenn für die von Ihnen gewählte Unterkunft keine virtuelle Tour verfügbar ist, können Sie Kontaktieren Sie den Vermieter und fragen Sie ihn, ob er bereit ist, Ihnen eine persönliche Führung durch die Mieteinheit zu geben.
In the event that you move in and the rented accommodation doesn't match the information on Flatio, let us know as soon as possible!
If the conditions for the withdrawal are met and the landlord can't fix the issue immediately, you have the option to withdraw from the lease agreement with a full refund. We'll also actively help you find an alternative accommodation and remain by your side until everything is fully resolved.
You can read the conditions and all details about our Move-in Guarantee in this article of our Help Center.
How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.
Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!
However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.
Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).
Nach Absenden des Reservierungsantrags erhält der Besitzer eine Nachricht, dass Sie sich für die Wohnung interessieren. Von diesem Moment an hat der Besitzer 24 Stunden Zeit Ihnen den Antrag zu genehmigen oder abzulehnen.
Die Wohnungsbesitzer werden sich vor allem für Ihr Profil interessieren. Deshalb ist es gut, alle nötigen Informationen anzugeben, ein neues Foto beizufügen, oder sogar ein Video aufzunehmen. Damit gewinnen Sie für den Besitzer an Attraktivität und dieser genehmigt Ihre Reservierung mit größerer Wahrscheinlichkeit.
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Ihre Zeit ist kostbar. Aus diesem Grund haben wir unserer Plattform eine virtuelle Besichtigungsoption hinzugefügt, damit Sie einige der auf Flatio gelisteten Mietobjekte bequem von zu Hause aus sehen können.
Wenn für die von Ihnen gewählte Unterkunft keine virtuelle Tour verfügbar ist, können Sie Kontaktieren Sie den Vermieter und fragen Sie ihn, ob er bereit ist, Ihnen eine persönliche Führung durch die Mieteinheit zu geben.
In the event that you move in and the rented accommodation doesn't match the information on Flatio, let us know as soon as possible!
If the conditions for the withdrawal are met and the landlord can't fix the issue immediately, you have the option to withdraw from the lease agreement with a full refund. We'll also actively help you find an alternative accommodation and remain by your side until everything is fully resolved.
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How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.
Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!
However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.
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