Als Mieter anmelden Als Besitzer anmelden Als Firma anmelden
StayProtection + Stay Benefits

Fantastic apartment in Calella de Palafrugell

4 Personen
2 Schlafzimmer
1 Badezimmer
60 m2
WLAN
Ausstattung
avg. 1 233 
/ 30 Tage
inklusive Betriebskosten und Internet
StayProtection
Stay Benefits

Your stay in this property will be covered by our StayProtection package with Stay Benefits included! Read more

Wohnung zu vermieten - Palafrugell
translation

Description is shown in its original language.

Translate

The description has been translated automatically.

Show original language

Apartment tlocated near Sant Roc and Port Pelegrí beach, next to Cap Roig and the supermarket.
You are going to have such nice days in Costa Brava's heart, ride a kayak or visit the spectacular Cala del Golfet.-It's calm and spacious, with a maximum capacity of 4 adults and 2 children, and it has 2 bedrooms, 1 complete bathroom, 1 toilet and living/dinning room. There is going to be a master bedroom with two individual beds, another bedroom with a bunk bed. The living room has a sofa bed, TV, and a table for 6 people. The kitchen is equipped with a fridge, microwave, Dolce Gusto coffee machine, toaster and dishwasher! From the living room you can go to the terrace with outdoor furniture. Enjoy this place and feel like if you were in your home. Renewed by the family, come to visit us in any season.There is no swimming pool in the property but it is just 5 minutes from the beach. There is going to be heating for the winter. Free Wi-Fi installed recently!-Calella de Palafrugell is a beautiful town with good restaurants in which you are going to find recommendations at the apartment. In Palamós town there are also a lot of good restaurants and it's a fisherman's town, you can buy fresh fish in harbour market. There are also medieval towns like Pals and Peratallada. In Costa Brava you are going to find the best beaches of Catalunya, like Sa Tuna, Aiguablava, Castell, La Fosca, Cala Estreta, etc. And if you prefere to hike, you can do Camí de Ronda which goes next to the beach.
We hope you enjoy it! We inform you that before leaving you will need to pay the touristic tax. This tax is 1.10€ per person and night, you pay maximum 7 nights and children under 16 years old don't pay. Please leave the money inside the apartment!

Wohnung in der Nähe von Sant Roc und Port Pelegrí Strand, in der Nähe von Cap Roig und dem Supermarkt.
Sie werden so schöne Tage im Herzen der Costa Brava haben, Kajak fahren oder die spektakuläre Cala del Golfet besuchen. Es ist ruhig und geräumig, mit einer maximalen Kapazität von 4 Erwachsenen und 2 Kindern, und es hat 2 Schlafzimmer, 1 komplettes Badezimmer, 1 WC und Wohn-/Esszimmer. Es wird ein Hauptschlafzimmer mit zwei Einzelbetten, ein weiteres Schlafzimmer mit einem Etagenbett geben. Das Wohnzimmer hat ein Schlafsofa, TV und einen Tisch für 6 Personen. Die Küche ist mit einem Kühlschrank, Mikrowelle, Dolce Gusto Kaffeemaschine, Toaster und Geschirrspüler ausgestattet! Vom Wohnzimmer aus können Sie auf die Terrasse mit Gartenmöbeln gehen. Genießen Sie diesen Ort und fühlen Sie sich, als ob Sie zu Hause wären. Es gibt keinen Swimmingpool auf dem Grundstück, aber es ist nur 5 Minuten vom Strand entfernt. Es wird eine Heizung für den Winter sein. Calella de Palafrugell ist eine schöne Stadt mit guten Restaurants, in denen Sie Empfehlungen in der Wohnung zu finden sind. In der Stadt Palamós gibt es auch viele gute Restaurants und es ist eine Fischerstadt, Sie können frischen Fisch auf dem Hafenmarkt kaufen. Es gibt auch mittelalterliche Städte wie Pals und Peratallada. An der Costa Brava finden Sie die besten Strände Kataloniens, wie Sa Tuna, Aiguablava, Castell, La Fosca, Cala Estreta, etc. Und wenn Sie lieber wandern möchten, können Sie den Camí de Ronda gehen, der direkt am Strand entlang führt.
Wir hoffen, dass Sie es genießen! Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass Sie vor der Abreise die Touristensteuer bezahlen müssen. Diese Steuer beträgt 1,10€ pro Person und Nacht, Sie zahlen maximal 7 Nächte und Kinder unter 16 Jahren zahlen nicht. Bitte lassen Sie das Geld in der Wohnung!

Mehr anzeigen
Welcome package

Apartment equipped with dishes, cutlery, kitchen utensils, dish soap, cloth, scourer, 1 garbage bag, 1 bath towel per person, sheets for all beds, blankets, 1 roll of toilet paper per bathroom, hand soap .

Die Wohnung ist ausgestattet mit Geschirr, Besteck, Küchenutensilien, Spülmittel, Lappen, Scheuerlappen, 1 Müllsack, 1 Badetuch pro Person, Bettwäsche für alle Betten, Decken, 1 Rolle Toilettenpapier pro Badezimmer, Handseife.

Internet speed for your remote work or entertainment

Download

N/A Mbps

Upload

N/A Mbps

The landlord has not filled the internet speed yet. Ask them to clarify this.

Equipment
Basic furniture
Sofabed
Sofa
Chair
Dining table
Coffee table
Desk
Wardrobe
Dresser
Walk-in closet
Cabinet
Mirror
Laundry essentials & Linen supplies
Fully prepared beds
Washing machine
Towels
Dryer machine
Iron
Ironing board
Clothes drying rack
Cleaning options
Sponge for dishes
Broom
Mop
Bucket
Dishwashing liquid
Cleaning cloth
All-purpose cleaner
Vacuum cleaner
Robotic vacuum cleaner
Regular cleaning service (included in rent)
Kitchen essentials
Utilities for eating
Utilities for cooking
Glasses
Mugs
Freezer
Fridge
Microwave oven
Oven
Dish washer
Electric kettle
Toaster
Blender
Coffee maker
Electronic devices
Air conditioning
Mobile air conditioning
Apple TV
Chromecast
TV
Beamer/projector
Hairdryer
Water heater (boiler)
Slow cooker
Hotplate
Gas cooker
Wine cooler
Ice maker
Playstation
Xbox
Nintendo
Other gaming console
Robotic lawn mover
Lawn mover
Printer
Scanner
Building matters
Balcony
Terrace
Central heating
Electric heating
Something for the kids
Baby crib
Bed for children
High chair
Electronic babysitter
Breath monitor
Stroller
Toilet seat
Potty
Baby bath
Changing table
Stool
Toys
Playground (outdoor)
Security features
Security lock
Security enter door
Smoke detector
CO detector
Vault
Standard door lock
Mosquito net
Window insect screens
First-aid kit
Subscriptions (included in price)
Cable TV
Netflix
HBO MAX
Amazon Prime
Apple TV+
Disney+
Hulu
YouTube TV
Spotify
Breakfast
Something little bit extra
Fireplace
Billiard
Barbecue
Swimming pool
Wooden barrel hot tub
Jetted whirlpool hot tub (jacuzzi)
Sauna
Garage
Bikes
Accessibility
Wheelchair access
Elevator
Shower grab bar
Shower seat
Shower chair
Stair lift
Mehr anzeigen
Zimmer und Ausstattung
Shower icon
Bedroom
6 m2
Not walk-through
Show equipment
Shower icon
Bedroom 2
6 m2
Not walk-through
Show equipment
Shower icon
Badezimmer
Show equipment
WC icon
WC
Mietbedingungen
Miete und Betriebskosten When will I pay what?
1 233 
Kaution
0 
Betriebskosten und Internet
alles inklusive
Servicegebühr
Verfügbar ab
Min. Mietdauer
30 Tage
Maximal rent length
90 Tage
Verfügbar ab
18.04.2024
Regeln
Rauchen verboten
Haustiere verboten
Parties not allowed
Move-in and move-out times
Move-in time
15:00
Move-out time
10:00
StayProtection for Tenants

Every time you rent through Flatio, you're automatically covered by our StayProtection package.

  • Move-in Guarantee
    ensuring you'll always have a place to stay, even if everything doesn't go as planned
  • Balanced visa-friendly lease agreement
    providing equal rights and adding great flexibility to your stay
  • Deposit-free policy
    eliminating the financial burden of hefty upfront deposits
  • 100% money protection
    which guarantees your transactions are always secure and free from scams
  • 7 days a week support
    that is here for you throughout your whole rental experience
Stay Benefits*

By booking this property, you'll also enjoy extended protection in the form of Stay Benefits - a unique offering backed by AXA! Here's what such packaging includes:

  • Liability insurance
    covering you in case you accidentally cause any damages
  • Assistance services
    for any potential issues during your stay, such as disruptions in internet service, utility faults (electricity, gas, heating), blocked-up door, or household appliance malfunctions
Stornierungsbedingungen
Neighborly (14-days)
You can cancel the reservation for free within 14 days before moving. Read more detailed cancelation policy.
All inclusive Preise. Bei Flatio zahlen Sie keine Kaution und es gibt auch keine versteckten Gebühren
Cancel for free. There is a Neighborly (14-days) cancelation policy for this offer. Read the cancelation policy
Move-in Guarantee. We'll cover a back-up accommodation up to 7 days if the property is not alright. Read more
Geprüfter Vertrag. Lesen Sie den Vertrag online und von Zuhause aus. Vertrag lesen
Availability of the offer
Check the available dates for this offer
Last updated 6 hours ago
Über den Besitzer
Raimon T. 4.9
On Flatio since September 2022
I'm Raimon, I have a tourist rental company on the Costa Brava and a real estate agency. We are present on this website to help you find a place where you can work temporarily. You will find different apartments of different sizes. Ask me any questions you have about your rental and I will be happy to help you
Mehr über den Besitzer
Haben Sie Fragen?
Sind Sie sich nicht sicher, benötigen Sie mehr Informationen? Schicken Sie Ihre Fragen direkt an den Besitzer

Raimon usually responds to messages within a few minutes .

Wo Sie wohnen werden
Wohnungsumgebung besichtigen
Parkmöglichkeiten
1 Minute
Bar
5 Minuten
Restaurant
5 Minuten
Apotheke
5 Minuten
Frequently asked questions for this offer
Was passiert nach der Resevierung der Wohnung?

Nach Absenden des Reservierungsantrags erhält der Besitzer eine Nachricht, dass Sie sich für die Wohnung interessieren. Von diesem Moment an hat der Besitzer 24 Stunden Zeit Ihnen den Antrag zu genehmigen oder abzulehnen.

Die Wohnungsbesitzer werden sich vor allem für Ihr Profil interessieren. Deshalb ist es gut, alle nötigen Informationen anzugeben, ein neues Foto beizufügen, oder sogar ein Video aufzunehmen. Damit gewinnen Sie für den Besitzer an Attraktivität und dieser genehmigt Ihre Reservierung mit größerer Wahrscheinlichkeit.

Wie ist die Standardausstattung der Wohnung?
Alle Wohnungen bei Flatio sind persönlich von unserem Auditor geprüft und müssen bestimmte Standards erfüllen. Wir erfordern von den Besitzern komplett möblierte Wohnung und die Bereitstellung sauberer Bettwäsche und Handtücher für jeden neuen Mieter.
Was ist eine mittelfristige Vermietung?
Mittelfristige Vermietungen sind für 1 bis 6 Monate. Die meisten Besitzer vermieten langfristig oder nur für ein paar Tage. Eine mittelfristige Vermietung ohne Flatio zu finden, ist jedoch meistens nicht so einfach.
Kann ich den Mietvertrag vor der Reservierung der Wohnung durchlesen?

You can take a look at the contract in advance and online with every offer. After you sign it, you will find it in the application My Housing.

Dank der Vermittlung des Mietverhältnisses über FLATIO brauchen Sie keine Angst zu haben, dass der Vertrag für Sie ungünstig wäre. Unsere Verträge sind so geschrieben, dass Sie in Ruhe und ohne jegliche Sorgen wohnen können! Einige Besitzer bevorzugen ihre eigenen Verträge, die aber so gestaltet sind, dass sie unseren Bedingungen entsprechen.

Kann ich meine ausgewählte Unterkunft persönlich besichtigen, bevor ich den Mietvertrag unterschreibe?

Ihre Zeit ist kostbar. Aus diesem Grund haben wir unserer Plattform eine virtuelle Besichtigungsoption hinzugefügt, damit Sie einige der auf Flatio gelisteten Mietobjekte bequem von zu Hause aus sehen können.

Wenn für die von Ihnen gewählte Unterkunft keine virtuelle Tour verfügbar ist, können Sie Kontaktieren Sie den Vermieter und fragen Sie ihn, ob er bereit ist, Ihnen eine persönliche Führung durch die Mieteinheit zu geben.

In the event that you move in and the rented accommodation doesn't match the information on Flatio, let us know as soon as possible!

If the conditions for the withdrawal are met and the landlord can't fix the issue immediately, you have the option to withdraw from the lease agreement with a full refund. We'll also actively help you find an alternative accommodation and remain by your side until everything is fully resolved.

You can read the conditions and all details about our Move-in Guarantee in this article of our Help Center.

Welche Zahlungsmethoden kann ich benutzen?
Bei FLATIO können Sie auswählen, welche Zahlungsart Sie verwenden wollen. Sie können mit Karte bezahlen, über GoPay oder mittels Banküberweisung - Sie wählen einfach aus, was für Sie am bequemsten ist!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).

5 Gründe sich für dieses Angebot zu entscheiden
Keine persönlichen Besichtigungen mehr, kein Stress und keine Enttäuschungen! Das gesamte Prozedere lösen Sie sofort.
You get Flatio support for the whole duration of your rent.
Lesen Sie den ganzen Wohnvertrag noch vor der Reservierung.
Die Zahlung ist vollkommen sicher. Sie können auch mit Kartebezahlen.
Im Vergleich zu Immobilienbüros sparen Sie durchschnittlich € 500,-.
FAQ
Was passiert nach der Resevierung der Wohnung?

Nach Absenden des Reservierungsantrags erhält der Besitzer eine Nachricht, dass Sie sich für die Wohnung interessieren. Von diesem Moment an hat der Besitzer 24 Stunden Zeit Ihnen den Antrag zu genehmigen oder abzulehnen.

Die Wohnungsbesitzer werden sich vor allem für Ihr Profil interessieren. Deshalb ist es gut, alle nötigen Informationen anzugeben, ein neues Foto beizufügen, oder sogar ein Video aufzunehmen. Damit gewinnen Sie für den Besitzer an Attraktivität und dieser genehmigt Ihre Reservierung mit größerer Wahrscheinlichkeit.

Wie ist die Standardausstattung der Wohnung?
Alle Wohnungen bei Flatio sind persönlich von unserem Auditor geprüft und müssen bestimmte Standards erfüllen. Wir erfordern von den Besitzern komplett möblierte Wohnung und die Bereitstellung sauberer Bettwäsche und Handtücher für jeden neuen Mieter.
Was ist eine mittelfristige Vermietung?
Mittelfristige Vermietungen sind für 1 bis 6 Monate. Die meisten Besitzer vermieten langfristig oder nur für ein paar Tage. Eine mittelfristige Vermietung ohne Flatio zu finden, ist jedoch meistens nicht so einfach.
Kann ich den Mietvertrag vor der Reservierung der Wohnung durchlesen?

You can take a look at the contract in advance and online with every offer. After you sign it, you will find it in the application My Housing.

Dank der Vermittlung des Mietverhältnisses über FLATIO brauchen Sie keine Angst zu haben, dass der Vertrag für Sie ungünstig wäre. Unsere Verträge sind so geschrieben, dass Sie in Ruhe und ohne jegliche Sorgen wohnen können! Einige Besitzer bevorzugen ihre eigenen Verträge, die aber so gestaltet sind, dass sie unseren Bedingungen entsprechen.

Kann ich meine ausgewählte Unterkunft persönlich besichtigen, bevor ich den Mietvertrag unterschreibe?

Ihre Zeit ist kostbar. Aus diesem Grund haben wir unserer Plattform eine virtuelle Besichtigungsoption hinzugefügt, damit Sie einige der auf Flatio gelisteten Mietobjekte bequem von zu Hause aus sehen können.

Wenn für die von Ihnen gewählte Unterkunft keine virtuelle Tour verfügbar ist, können Sie Kontaktieren Sie den Vermieter und fragen Sie ihn, ob er bereit ist, Ihnen eine persönliche Führung durch die Mieteinheit zu geben.

In the event that you move in and the rented accommodation doesn't match the information on Flatio, let us know as soon as possible!

If the conditions for the withdrawal are met and the landlord can't fix the issue immediately, you have the option to withdraw from the lease agreement with a full refund. We'll also actively help you find an alternative accommodation and remain by your side until everything is fully resolved.

You can read the conditions and all details about our Move-in Guarantee in this article of our Help Center.

Welche Zahlungsmethoden kann ich benutzen?
Bei FLATIO können Sie auswählen, welche Zahlungsart Sie verwenden wollen. Sie können mit Karte bezahlen, über GoPay oder mittels Banküberweisung - Sie wählen einfach aus, was für Sie am bequemsten ist!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).

Make a reservation request